poniedziałek, 22 października 2012

Jesienne robótki

Jesienne robótki
Wyobrażacie sobie? W sobotę byłam jeszcze na grillu (w mojej letniej posiadłości), dopisała tak piękna pogoda i ciepełko, że trudno uwierzyć, iż od miesiąca trwa jesień. I tyle kolorów zastałam, tyle wzorków, ażurków i nowych kreacji!
I tym razem przedstawiam kilka zdjęć, możliwe, że udało mi się oddać klimat tego pięknego dnia.


Rosa stworzyła na trawie mnóstwo niby koszyczków przypominających pajęczyny. Nawet na zdjęciu nie widać jak połączone są te mikro kropelki rozłożone wśród kęp traw niczym najdelikatniejsze konstrukcje.


Liście czeremchy

Jeden z nielicznych kwitnących jeszcze okazów (niestety, nie wiem jak się nazywa)

Liść dębu

Biedronka wygrzewała się na uschniętej kocance piaskowej. Właśnie zbiera się do odfrunięcia, obrażona, że zasłaniam jej słońce
Jaki piękny ażurek :-)

Pozdrawiam wszystkich ... kolorowo!


jesienne liście, liście dębu, ażurowy liść, ażur, rosa, dąb, żółty, biedronka, czeremcha, zdjęcia makro

2 komentarze:

  1. Witaj! Dziękuję za gratulacje za nagrodę w konkursie Domosfery... Zaglądam do Ciebie - ale masz tu różne rzeczy, podoba mi się zwrot 'niskonakładowe rozwiązania'. Ale to zdjęcie - sieć perełek z rosy - jest przecudne! Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga: roznerzeczydominiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę - fotografia super makro jest moja pasją od kilku miesięcy. "Przecudne" - och, zapamiętam sobie to słowo! Dziękuję i również pozdrawiam. Zapraszam do dalszych odwiedzin. Ja również wybiorę się z rewizytą :-).

    OdpowiedzUsuń