czwartek, 1 listopada 2012

WesTCHNIENIA jesieni - część III


Po letnim czasie kwitnienia przyszedł czas na piękne owoce.
Przedstawiam kilka zdjęć owoców roślin, które znalazłam w okolicy: dereń biały, czeremcha, dzika róża, ognik szkarłatny i śnieguliczka biała.

Dereń biały  
Dereń biały

Dzika róża
Czeremcha 
Ognik szkarłatny (krzew ozdobny)
Śnieguliczka biała. Gdy byłam dzieckiem miałam ochotę jeść jej owoce, tak smakowicie wyglądają
Zdjęcia powstały pod koniec września i w październiku. Bardzo chciałabym robić lepsze, ale na razie tylko tyle potrafimy (ja i kOleś   :-)  ). Reszta, ta lepsza - mam nadzieję, ciągle przede mną.
Ten post miał być opublikowany znacznie wcześniej, ale ciągle inne tematy były ważniejsze.


ognik szkarłatny, dzika róża, dereń rozłogowy, krzew ozdobny, czeremcha, śnieguliczka biała, owoc, jagoda, kiść, plon, jesień














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz