piątek, 10 maja 2013

Pięknie dziękuję


Wielkie podziękowanie

W chwili zakończenia konkursu, czyli dziś późnym wieczorem, będę raczej zajęta innymi sprawami, dlatego zawczasu przygotowałam dla wszystkich, którzy oddali swój głos na ten blog (a może ktoś jeszcze zechce zagłosować do godziny 23:00), Wieeelkie Podziękowanie.
Ten kwiatek jest dla Was, Kochani  :-) .  Bardzo Wam wszystkim dziękuję. Tym, którzy oddali głos na mój blog oraz tym, którzy polubili go na FB (na chwilę obecną - już 15 osób).
Nieważny wynik, ważne było (jest) Wasze działanie. Przynajmniej mam poczucie, że przegrywam z klasą :-).

Dodatkowo wzięłam udział w konkursie pt. Co może być inspiracją do pisania bloga?



Najciekawsza odpowiedź na to pytanie zostanie nagrodzona dodatkowymi 30 punktami. Kto zwycięży w tym konkursie, dowiem się pewnie z chwilą zakończenia głosowania. Zatem ciągle nic nie wiadomo.
To znaczy wiadomo - trzeba głosować  :-D .
Gdy piszę te słowa, na mój blog oddano aż 52 ! To prawie dwa razy więcej niż kilka dni temu, gdy ogłosiłam stan pogotowia  :-) .

godz. 21:30 Wiadomość z ostatniej chwili!

To ja zdobyłam 30 punktów!
Zatem mój blog ma 53 głosy (+ 1 głos na FB) oraz 30 za pytanie konkursowe. 
Razem 84 punkty !!!
Blog zajmuje teraz trzecie miejsce!
Zostało jeszcze 1,5 godziny na głosowanie.
Pomożecie ?  :-D


A oto jak odpowiedziałam na pytanie konkursowe:

Życie jest inspirujące! Wszystko co dotąd przeżyliśmy, zobaczyliśmy i czego doświadczyliśmy, nasze przemyślenia, usposobienie, pasja lub... choroba. Każdy aspekt życia formuje naszą osobowość. I czasem pojawia się potrzeba podzielenia się tym, co wiemy, lubimy, co nas pasjonuje; nieprzeparta chęć utrwalenia swoich myśli i doświadczeń, otwarcia skrywanego w sobie kuferka różności. Ale to jeszcze nie wystarcza, by zechcieć prowadzić blog: oprócz pomysłu i treści, potrzebna jest systematyczność, wizja i zacięcie. 
Z czasem odkrywamy w sobie osobowość hakera - niestrudzenie dążącego do celu, nieustannie zaangażowanego w to, czym się zajmuje - ot, dla własnej satysfakcji. W tym się spełniamy i niekiedy to (pisanie bloga) nadaje większy sens życiu, a przynajmniej je wzbogaca. Zostajemy też poszukiwaczami skarbów, które odkrywamy... w sobie, nieraz zdumieni, że mogą mieć wartość nie tylko dla nas samych.
Pisanie bloga, który zaczyna żyć, dzięki jego czytelnikom, jest o niebo przyjemniejsze, niż skrobanie w zeszycie do szuflady. Mam nadzieję, że wzbogaca życie nie tylko jego autora, ale i czytających. Pozdrawiam



podziękowanie od Aniki, dziękuję za głosy, kolorowy kwiatek, uśmiechnięty kwiatek, trzecie miejsce w konkursie 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz