środa, 5 września 2012

Bliskie spotkania - część III

Lato ewidentnie się kończy, ale jeszcze udało mi się je odnaleźć na nieskoszonych trawnikach, przy płotach i na łące. Przedstawiam kilka zdjęć na dowód, że lato jeszcze się nie poddaje, ba, nawet trwa w rozkwicie. Mój aparat i ja nie za bardzo umiemy zrobić dobre zdjęcia, ale zdecydowaliśmy się sportretować kwitnące rośliny, by móc chociaż lepiej im się przyjrzeć, zobaczyć jak prezentują się w powiększeniu. No, nie powiem, ciągle jesteśmy pod wrażeniem ich urody.

Glistnik, jaskółcze ziele (r. makowate) kwitnie od maja do września
Wierzbownica kosmata kwitnie od czerwca do sierpnia
Dziewanna wielkokwiatowa kwitnie od lipca do sierpnia. Mamy wrzesień, a ona kwitnie w najlepsze
Nawłoć
Żółtlica drobnokwiatowa - z przekwitłego kwiatu powstaną owoce - niełupki. Liście tej rośliny marzną dokładnie w temperaturze 0 st. C
Lepnica rozdęta (r. goździkowate) kwitnie od czerwca do sierpnia
Lepnica rozdęta
Przymiotno białe
Bodziszek łąkowy

Lato, lato, zostań dłużej!


Dodane później
Na Gwiazdkę dostałam nowy aparat kompaktowy i zaczęłam dużo ćwiczyć. Z czasem zdjęcia stały się lepsze, a ja zdecydowałam się na prowadzenie fotoblogu o nazwie Chwile zaChwycone (LINK) - zapraszam!



bodziszek łąkowy, glistnik jaskółcze ziele, żółtlica drobnokwiatowa, dziewanna wielkokwiatowa, przymiotno białe, kwiaty łąkowe zdjęcia, lepnica rozdęta, wierzbownica kosmata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz