poniedziałek, 1 października 2012

Sprytne poduszki

Gdzie trzymać czapki, szale i rękawiczki? Latem to nie problem - uprane lub wywietrzone można zapakować do jakiegoś pudełka czy worka i zapomnieć o nich. Zimą natomiast ich obecność, najlepiej blisko drzwi wejściowych, jest nieoceniona. Mnie dość często zdarza się, w ostatniej chwili przed wyjściem z domu, zmienić zdanie i założyć inny szal, wziąć lub odłożyć rękawiczki, zamiast opaski założyć jednak czapkę... Wtedy bez żadnego stresu (rany, gdzie jest ten szal?!), wybieram to na co akurat się zdecydowałam i ... wychodzę. Nie przetrząsam półki nad wieszakiem, torby, szaf czy całego mieszkania w poszukiwaniu zaginionej rzeczy, bo ... wszystko mam pod ręką.
Przedstawiam moje poduszki, które zdobią ławkę w przedpokoju. Ich głównym zadaniem jest przechowywanie szali i czapek, tak by zawsze były gotowe do użycia.

Sprytne poduszki tak naprawdę są kieszeniami, do  których zmieści się sporo płasko złożonych  szali i czapek.



Sprytne poduszki - dzięki nim przechowywanie w przedpokoju jest łatwe, a szale i czapki zawsze są pod ręką. Tutaj specjalnie wysunęłam zawartość żeby było widać wnętrze

Poduszki - schowki z uszyłam w ten sposób, że oprócz materiału wierzchniego wyposażyłam je w podszewkę. Tak naprawdę są to jakby kieszenie, do złudzenia przypominające nieduże poduszki. Dopiero wypełnienie ich szalami i czapkami upodabnia je do prawdziwych poduszek dekoracyjnych.
Jest to bardzo praktyczny sposób na przechowywanie, niemal na wierzchu, drobnych akcesoriów zimowych. Szale są płasko poskładane, zatem nie dzieje im się żadna krzywda. W porze jesienno - zimowej dostępność do nich jest bezcenna.
atem, gdy ciepłe okrycia są nieużywane, należy pamiętać o ich okresowym przewietrzeniu. Robię to na wszelki wypadek, bo słyszałam, że mole jeszcze nie wymarły  :-P  .   

poduszki do przechowywania, kieszeń w poduszce, schowek na czapki, dekoracyjne poduszki, sprytny sposób ukrycia,  praktyczny sposób,  jak przechowywać czapki, przechowywanie czapek i szalików, przechowywać w przedpokoju














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz