piątek, 19 października 2012

Schowek na końcówki odkurzacza

Schowek na końcówki odkurzacza - teraz zawsze mam je pod ręką
Gdzie przechowujecie końcówki odkurzacza? Pewnie na dnie szafy - to tak jak ja (do niedawna). No chyba, że sam odkurzacz posiada jakiś schowek - wtedy prawie nie ma sprawy (bo jednak nie wszystkie się tam zmieszczą, prawda?). Mój, niestety, nie jest kangurem i żadnego schowka nie ma; być może wynika to z  mniejszych gabarytów, na których zależało mi w momencie kupna.
Ile końcówek ma odkurzacz? Mój Odyssey Zelmer był wyposażony w pięć różnych:


  1. dużą szczotkę uniwersalną do odkurzania dywanów i podłóg
  2. szczotkę do parkietu
  3. szczotkę - trzpiotkę z włosiem
  4. małą ssawkę do tapicerki
  5. ssawkę szczelinową
Oprócz nich ostały mi się jeszcze jakieś małe ssawki po odkurzaczach, które poległy w boju. To wszystko zalegało sobie na dnie szafy w korytarzu, teoretycznie do użytku. Prawda była jednak taka, że najczęściej używałam szczotki nr 1 i 4, o reszcie zapominając. Miarka się przebrała, gdy pewnego dnia "odkryłam" w czeluściach szczotkę z włosiem, TĘ niesamowitą szczotkę - trzpiotkę.
Tak dalej być nie mogło! Wszystkie końcówki chcę mieć pod ręką! I na oku.

Schowek na końcówki odkurzacza. Koniec z wiecznym szukaniem odpowiedniej szczotki!

Schowek na końcówki odkurzacza - każda ma swoją kieszeń, a całość z załadunkiem waży mniej niż 1 kg

Uszyłam więc taki oto pokrowiec - schowek. Do jego uszycia wykorzystałam te części tkaniny Gurine (16 zł / mb. IKEA), które pozostały mi po wycięciu fragmentów z zielenią, potrzebnych do uszycia poduszki (o tym napiszę w innym poście pt. "Dwustronne poduszki"). Kolor żółty w niestrawnym dla mnie odcieniu, całkiem dobrze sprawuje się na tle boazerii. Do powieszenia schowka wykorzystałam plastikowy wieszak do spódnic (kiedyś miał klamerki). 
Teraz wszystkie końcówki wiszą w kącie obok stanowiska odkurzacza, a ja nie odpuszczam kurzowi - dostanę się do niego zawsze i wszędzie, jak nie tą, to inną końcówką. Bo teraz jest mi wszystko jedno, po którą sięgnę - każda czeka w pełnej gotowości do użytku. Choć może tego aż TAK NIE WIDAĆ   :-)  . 

schować odkurzacz, końcówki odkurzacza, pokrowiec na końcówki odkurzacza, schowek na szczotki, szczotka odkurzacza, ssawka, uniwersalna końcówka, Zelmer















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz